25 februari 2011

Åh, jag är så trött på allt och alla för tillfället.
Orsak = stor sömnbrist.
Tänk dig att ligga i en stuga mitt uppe i Sälen...
På andra sidan väggen ligger en snarkande idiot.
Ovanför dig hör du också snarkningar, som hörs GENOM golvet.
Klockan närmar sig två och du har fortfarande inte kunnat sova, och vet att du kommer bli väckt vid senast 8 för att åka skidor...
Tillsist lyckas du somna, men vaknar vid redan halv 5 av att någon hoppar på övervåningen och sen går till toaletten, som ligger på andra sidan väggen från ditt rum.
Sen kan du inte somna om för att snarkningar börjar igen, sen blir det liv i huset vid halv 7.
Jag är d-ö-d.

Men aja, skitsamma.
Grinig Lina, men jag överlever, är mer rädd för dem runt omkring mig.
HAH gud vad de får stå ut med.

~ Jag saknar dig ~

Jag har tråkigt och är alldeles för trött för att plugga, så gör detta istället.

ALLA TJEJER SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? kanske
om du är kär, i vem? ~
Har du någon kille just nu? nej.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - haha ja, jag var ung och dum.
Vem kramade du senast? - mamma.

Är du duktig i skolan? - beror på hur du ser det.
Har du bra betyg? jaao
Har du fått göra om ett prov någon gång? - noep
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ohyeah
Sköter du dej i skolan? - jaa det gör jag väl
Haft mobilen på lektionstid? - nejnej
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 3 (+2 katter)
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - bara mamma
Trivs hemma? - nej
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- ja, ett flertal gånger
Har skrikit och slagit din mamma? - ja
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - noep
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ohja
Vem betyder mest för dej i din familj? - mamma
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - en del av den.

VÄNNER:
Du har vänner? - ja
Vem/vilka var du med sist?- Ebba och Ellen F!<3
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - självklart
Är det okej att ha kill-kompisar? - de e la klart
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - aldrig
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - mh

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - verkligen inte
Putar med läpparna på kort? - fuck no!
Tar kort på dina bröst? - fan skulle jag göra det för?
Använder foundation på läpparna? - aldrig.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyrer? - plattar - ja.
Ditt hår är knallblont? - HAHAHA nej

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - haha ja
När drack du alkohol senast? - typ en vecka sen
Vem bjöd dej på alkohol? - ~
Brukar du dricka alkohol? - det händer
Har du druckit öl? - haha klart
Tycker du om öl? - en del

DÅLIGA TIDER:
Har du vart på dåligt humör den senaste tiden? - till och från
När grät du senast? - imorse
Du har gråtit över en kille? - *HOOOOOST* inte alls senast för två veckor sen, i skolan och allt, inte alls. Verkligen inte.
Vem bråkade du senast med? - idioten.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0