13 februari 2011

Ååååååh, jag är i stort behov av pengar...
Med tanke på att jag drar till Metaltown, där biljett går på lite drygt 1500, sen ska jag ha något att leva på också...
Sen läger, som kostar 2600 (stipendie betalar halva, morsan andra halvan), redan dit går på minst 400 som jag troligen får lägga ut för, sen att leva för där också.
Sen är jag GALET sugen på att dra på Getaway, bara dreglar över banden där.
Där går biljett på 1560, plus resa och shitz... Jag kommer bli paaaaank.
Så kan ränka med att lägga ut MINST 4000 i sommar... Jag behöver pengar...
JAG BEHÖVER PEEEEENGAR D:
Någon som är så snäll och donerar *host* lite? (a)

Nejmen... Suttit med jävla bildspelet till svenskan nu typ hela dagen, bara ljudet att spela in kvar.
Ska nog ta och göra det... Känns dock lite retarded att sitta i köket i handduk och prata framför datorn, eller?

Aja, skola imorgon, sen orkester om jag hinner... Troligen inte.
Sen käka sushi för första gången i mitt fucking liv!
Jag kommer dö... Typ.

Men skitsamma, jag har ljud att spela in, och ska dregla lite över Papa Roach efter det.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0