12 februari 2011

Jag vill ha sommar.
Med festivaler.
Med läger.
Med Tina.
Med vänner över huvud taget.
Att bara få ligga i gräset mitt i natten med folk som man mår bra av, skratta i ren glädje och lycka.
Helvete vad jag saknar er, ni gjorde min sommar fulländad.
Jag älskar er, seriöst.


Ingen spelning för mig ikväll, jävla feber.
Jag som verkligen behövde det just nu, men nehe.
Jag får sitta hemma istället hela kvällen och begrava mig under täcket och ton av skolarbete.
Skönt att det bara är en vecka till, sen säääälen <3
Åh jag längtar verkligen, saknat att åka skidor.
Kanske lyckas tjata till mig att hyra en bräda ett par dagar också *happiface*

Ett enda stort jävla misslyckande ~

Kommentarer
Skriven av? :* Clementin

jag älskar dig.

2011-02-23 @ 13:56:39
URL: http://rosavitamoln.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0