Sömnlösheten fortsätter ~

Jag skulle ge vad som helst för att få åka tillbaka till Kiruna just nu och komma bort från Örebro och dess ångest. Jag vill rymma från det som gör ont inom mig.
Jag erkänner att jag är svag, jag är inte stark alls bär det kommer till levande saker som jag älskar av hela mitt hjärta. Jag är inte stark över huvs taget. Låt mig rymma härifrån, tillbaka hem till Kiruna där jag slipper allt det här. Där det finns snö. Där det finns norrsken, som ger hopp igen på något konstigt sätt. Som gör mig starkare än jag är just nu.

Måste btw erkänna att det är najs att blogga i mobilen, like I'm doing right now bitches!

Min mamma är dock onödig. Hade så mycket hellre fått en biljett med camping till p&l, då jag faktiskt har en fungerande mobil utan något fel på, men ne, istället lägger hon mer pengar på en iPhone 4s än en biljett skulle kostat, som jag faktiskt önskade min väldigt högt upp på listan, och inte ens önskade mig en ny mobil.
Förlåt, ragemode.nu här... Inte meningen men är bara så irriterad Pål stort sett allt.

Anyway, träffa Tekla imorgon och Molly på tisdag, yay<3


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0