Igår var jag högst upp, imorgon är jag nedanför ~

Godmorgon världen!
Klockan är lite efter 10 och jag är för en gångs skull galet pigg och pepp!
Ur högtalarna ljuder The happy Hippo Family.
Alla väskor är i stort sett helt packade.
Snart dusch sen ner och fixa frukost (även till Anna ifall hon får för sig att hon lever)

Alltså jag ska hem idag!
Rättså glad över det ändå, även fast jag kommer sakna sönder efter alla rymdare!
Men ja, det är som alla säger;
En gång rymdare, alltid rymdare.
Det sätter sig i hjärnan på en, men det är så galet sant.




Justja, på tal om Arvid!
Saknade människojävel...
Han ringde mig igår.
Så jäkla härligt att höra hans röst.
Åååååh vad jag saknar honom, HELT SJUK!

Men ne, nu ska jag dra mig in i duschen, taxin kommer typ 11.45.

Kommentarer
Skriven av? :* felicia

wooohoooo min tumme!!!!

2011-12-18 @ 13:43:56
URL: http://feliciaohyeah.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0