4 april 2011 [11]

Men gud vad värt det här känns!
Drog till skolan idag iaf, trots lite feber, bara för nationella.
Och även fast min feber har blivit högre igen så måste jag iväg imorgon för att jag har fucking utvecklingssamtal en timme efter jag slutat. Så värt att sitta i skolan som världens nolifer på en bänk och inte göra nåt.

Nej jag orkar inte det här.
Allting snurrar, mitt huvud kommer snart explodera och jag har ont överallt.
Ska fan lägga mig och läsa någon av mina 7 nylånade böcker haha.
Kanske ett glas mjölk och en apelsin också, vem vet?

11 dagar tills allting kan hålla eller brista.
14 dagar (troligen) tills jag åker till världens bästa brud.
Inte långt kvar av terminen, inte långt till jag fyller 16!

En gigantisk suck på allting som har med skolarbete och ansträngning att göra.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0