14.09.2010

Ah, okej...
Zarah-Maria kommer hit om typ en timme... Äntligen..
Skoldagen har vart allmänt.. cp?
Ah, det är nog ett bra ord att beskriva den med.
Men måste typ städa lite på mitt rum innan Zm kommer nu...

Bilder på lite nytt från Göteborg:

Tunnel, 8mm.


Skjorta


Halsband


Kofta


Köpte lite annat också, men det orkar jag inte leta upp och ta bilder på.

Jag försvinner in i mig själv, stänger ute allt, skiter i allt, snart.
Jag klarar inte av att det dagligen peppras på med nya problem, nya skitsaker, nya saker som förstör.
Jag hatar det här.
"I keep building up my house of cards"
Jag orkar inte bygga upp det längre, det rasar ändå efter endast ett par dagar, om ens det.
Nu skiter jag i det här, Zm kommer hit om 20 minuter, kommer få prata av mig lite...
Om jag nu kan det... Har inte direkt gått dom senaste gångerna jag behövt, försökt..

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0