13.09.2010 - Min kraftreserv den tar snart slut.

Känner att jag kanske ska börja skriva lite här igen...
Men jag orkar seriöst inte.
Det är inte mycket i skolan, musiken har inte kommit igång på riktigt, jag orkar inte träffa kompisar, jag sitter bara hemma, håller mig borta från datorn, håller mig borta från allt, låter alla jävla tankar ta över.
Jag blir så jävla trött på det här, när jag väl hittar något som föser bort en del av skiten ett tag och jag blir hyfsat glad, så hittar sig någon ny skit in i mitt liv, som drar ner mig åter igen.
Jag vill inte vara hemma. Vill inte bo kvar här.
Vill bort från den här äckliga staden.
Vill bort från allt det förflutna.
Vill bara bort, bort från allt.
Men jag kommer aldrig få försvinna så mycket, för någon.
Det kommer alltid vara någon som tjatar om att jag inte får försvinna, att jag måste stanna kvar här, att jag inte får åka någonstans.
Äh fan, snart skiter jag i allt, försvinner in i mig själv.

Där rasade allt.
Tack somfan, det där gjorde dagen så mycket bättre.
Helvete.
Nu kan jag fan inte hålla tillbaka tårarna längre.
Där försvann allt.
HELVETE!
Tack för den.
Nu spelar inget någon roll längre.
Seriöst, låt mig bara försvinna.
Alla skulle ju må bättre av det, även jag skulle säkert göra det så.
Jag verkar ju inte direkt spela någon roll längre för någon över huvud taget så.

Göteborg i helgen va ganska mysigt, och kallt, och blött.
Bilder kommer imorgon, jag orkar verkligen inte just nu.
Skiter nog i datorn nu, musiken får rädda mig.
För mycket har skitit sig idag.
För mycket att tänka på.
För mycket som förstör.

Smile Empty Soul – Consciousness
Jag älskar skivan.
Jag älskar bandet.
Dom är för bra, för perfekta texter.
Jag älskar dom, helt enkelt.

Nu stirrar jag på samma jävla väggar, som alltid annars.
Känner mig mer och mer instängd. Instängd innanför mina murar, masken, väggarna.
Handlederna bränner och kliar mer och mer för var dag som går, för varje liten skitsak som förstör.
Jag måste verkligen komma igång på allvar med musiken, annars kommer jag försvinna in i mig själv, försvinna bort. Det kommer bli för mycket.

Nej fyfan, nu skiter jag i det här.
Om någon vill mig nåt...
Jaa, mobilen finns allid.
Jag finns där, dag som natt.

Kommentarer
Skriven av? :* Leo

Du betyder mest för mig, Jag finns för dig alltid Lina <3



Lämnar du världen så gör jag det också <3

2010-09-19 @ 19:15:16

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0