Leo Benjamin Cronander ♥

Och nu, bara för att...
Ett inlägg tillägnat en av de allra bästa.
Ett inlägg tillägnat Leo, den bästa Leo.

Jag skulle aldrig klara mig utan dig, du har en så galet stor betydelse i mitt liv, i min vardag.
Jag älskar dig, för du får mig på andra tankar när jag behöver det som mest, du klarar av att lyssna på min skit.
Vad som än händer så kommer jag alltid finnas för dig... Vad som än händer.
För du är bäst, så jäkla bäst.
Du får mig att fortsätta orka, du får mig att le genom alla tårar och allt hat.
Du får mig att skratta när allt känns som svårast.
Jag älskar dig, bästa vän, Leo Benjamin Cronander ♥



Skulle kunna fortsätta skriva i all oändlighet, men har inte tiden till det atm..<3

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0