27.09.2010

Gått runt som en dyracellkanin sen jag kom hem från skolan...
För vad hittar man inte i brevlådan om.. En skiva från lägret!
Blev då galet glad och gått runt och lyssnat på den hela kvällen, förutom under orkestern då..
"Don't asked for you in my life. You know it makes me sad, I still think about what we had"
JAG SAKNAR LÄGRET!
Och jag saknar Erik.
Lite för mycket.
Inte bra.
Inte bra alls.
Men ah, fast nae, nu ska jag sluta vara allmänt random, för det orkar jag inte längre.
Ont i huvet som världens kines, trött för jag sov typ tre timmar inatt.
Sur för jag fick asdåligt på so-provet från i fredags.
Dryga komentarer slängs överallt, i skolan, hemma, på stan.
Jag är trött på det, men det kommer fan inte sluta av att bara säga till...
Jag har försökt.
Får se hur rolig natt det blir inatt också... Måste få sova annars kommer jag få världens jävla ångest.
"You were the one, the one I relied on.
Then you turned into someone else
Way to fast, now you're no one."
Tjejer, jag älskar er.
Och alla er andra på lägret också.
Ni gjorde min sommar guld värd.
Jag älskar er.


Så jäkla bäst är ni.♥
Och jag saknar er alla.


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0