21.09.2010

Okej, hemma från skolan, asdålig på att uppdatera :c
Hade prov idag, i kemi.. Fyfan vad dåligt det gick, kommer typ bara få G på det.. Eller nåt .-.
Humöret går upp och ner, skiftar från varje minut och dag.
För tillfället fullt okej, bara att jag börjar bli mer förkyld igen .-.
Ledig imorgon, SKÖNT!
Och sen repa på det, kunde dagen bli så mycket bättre? Njaa jag tror inte direkt det c:
Eller jo okej, en sak till skulle kunna göra dagen bättre men c:
Fast måste plugga typ asmycket.. Det suger ><

So: Läxförhör fredag 
No: Prov idag - check
Eng: Skriva sammanfattning av Avatar
Sv: Kolla noveller
Ty: Plugga för prov 22/10
Ma: Prov om en vecka

Det kommer ta tid :c

Ehehe blir troligen ingen 5-manna för mig på söndag, kanske ingen DD heller med bästa :c
Hatar att vara så förkyld att man inte kan träna ><
Blir att träffa Matte ist c: knaasigt, och småballt c: Galet söt kille alltså! c:
Ehehe allmänt pepp på det mesta idag, drar till Tina halva höstlovet, och innan det till Borlänge och träffa kära familjen Öström.. Första gången på typ ett år.. AMG o.o känns inte som så länge sen man träffade dom D;
Skivorna från lägret kommer snart, typ vilken dag som helst, galet pepp på att höra vad fan dom gjort med Goodbye... Dom skulle ju leka lite med den så c: Typ lägga på stråk och lite sånt.. Heh min bas låter säkert förjäkligt men >< aja det blir väl som det blir, veckan va iaf galet underbar c:
Och ja, jag gillar "c:" :D
Ehehehe jag vill ha en ny bas, och är seriöst KÄR i den här:
Är en ESP LTD F154DX


Galet snygg och grymt skön att spela på!
Tyvärr finns den inte kvar på musikbörsen i stan längre, och ingenannanstans heller, vilket suger!



Langar bild från fjällen i somras, va vid något vattenfall och fck hyfsade bilder..
JAG SAKNAR TINA SOM EN GALEN KINES D;

Kommentarer
Skriven av? :* Tina

JAG SAKNAR DIG NÄSTAN SÅ JAG BLIR JUDE!

2010-09-21 @ 20:45:25
URL: http://aprilnight.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0