03.09.10

Ahaa, fredag.
Jag har missat veckans höjdpnkt - musiklektionen, vilket suger.
Men jag börjar bli friskare igen, galet skönt efter att haft nästan 39 graders feber igår.
Jag kan dock inte prata än, låter som en kvävd kråka när jag försöker, så försöker hålla tyst så mycket som möjligt haha. (Fungerar inte så bra så fort jag inte längre är ensam hemma)
Jag orkar inte klaga över någonting just nu, det kommer imorgon, då är det två månader sen jag gjorde det största misstaget i hela mitt liv.
Men det blir imorgon det, nu ska jag kolla One Tree Hill och spendera tid med familjen och idioten.
Eller någonting sånt.
Skit samma, inten bryr sig längre, vet inte ens om jag gör det så jaa..

Borde kanske lägga in bilderna från kameran i datorn kom jag på nu o0
Har inte lagt in sen innan fjällen... Kanske är tid nu ;o
Nej, det får bli imorgon.
Ska hosta sänder min hals lite till, knarka hostmedicin, nässpray och halstabletter.



Kort hår, gillas inte.
Någon vecka gammal bild.

Okej, nu måste jag sluta skriva, för mitt datorbatteri dör snart.

Tjaarå!
Jag vill inte fortsätta, inte utan dig, men vet inte om jag klarar av det med dig heller.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0