You don't know what you've got

[Bilder från en lång tid tillbaka, fram till för ett par dagar sen. Lite random stuff som jag bara inte orkat lägga in på datorn och göra något av. ] [Denna fina skiva infann sig i min brevlåda för inte så länge sedan.
Skivan från lägret, jag är kär.]


[Fick även för mig att göra en go' och mysig smoothie och lyssna igenom alla underbara låtar.]


[Vi var roliga, fick för oss att laga mat]


[Gröna pannkakor blev det... Riktigt goda faktiskt haha!]





[Vi drog ut och fotade i skogen, bilderna är klickbara för större verision]


[Sen fick jag för mig att jag skulle plugga... Plugga... Och plugga.]


[Avbrott, i ren tristess]


Och så en bild på mig.
Håret ska förgas rödare - igen.
Och bli längre, sen KANSKE sidecut, men jag vet inte!
OCH JAG VILL HA PIERCINGEN!

Kommentarer
Skriven av? :* ellen

PANNKAKAAAAAAA!

2010-10-18 @ 16:17:57
URL: http://purpleorchid.blogg.se/
Skriven av? :* Moa

Åh vill också ha sån piercing..!! du e så fin <3

2010-10-21 @ 15:18:31
URL: http://evenwhen.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0