Evakuering, no shit?

Evakuering, okej?
Jag kan inte sova här hemma för mamma har typ...
Luftrörskatarr och hostar konstant, mer på nätterna.
Och jag som är så jäkla lättväckt vaknar av varje gång hon hostar, så jag inte får sova på nätterna.
Därför evakueras jag troligen hem till mormor&morfar ett par nätter...
Det känns inte bra med tanke på att det kommer va mycket jobbigare att ta sig till skolan och allt sånt o:
Men ahja, bättre det och att jag kan sova.
Men med att jag sover där försvinner även mycket av min internettillgång.
Så ränka inte med mycket uppdateringar här, eller någonannanstans heller för den delen.
Kommer bli galet mycket pluggande, behövs.
Tyskaprov på fredag, kan inte ett piss.
Känns bra eftersom det är just det provet som står för en stor del av vad det är för betyg jag kommer på i jul D;
Men ahja, nee nu ska jag ringa mormor och fråga om jag faktiskt kan bli evakuerad.

Du♥


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0