15.10.2010

Första kvällen på galet länge som jag faktiskt haft tid att gå in på olika sidor.
Haft extremt mycket skolarbete.

Vecka 41:
* So filmanalys (lämnas in måndag)
* So hemprov - första världskriget
Vecka 42:
* Tyska -  stort prov
Vecka 43:
* Svenska - novell
* Svenska - studieuppgifter
* Svenska - tankar om 1000 ggr starkare
* Engelska - fantasyscen
* No - hemprov (kul att vi inte ens fått frågorna än till det)

Där är ännu mer anledning att jag inte kommer vara social på datorn på ett tag till.
Och även att jag verkligen inte orkar.
Det är så mycket som händer bortsett från skolan också, samtidigt som det inte är någonting.
Allt med gymnasieval, plugg, och sen även att klämma in musiken där också.
Jag kommer snart rasa samman med mina skolarbeten, för jag orkar verkligen inte.
Det tar för mycket krafter att prestera bra och hålla mina betyg och jag vet seriöst inte om jag kommer kunna hålla många av mina mvg:n iår. Kommer kännas super att få ett nej från någon skola bara för det.
Och nu ska jag, bara för jag har tråkigt, börja räkna upp för&nackdelar med dom olika gymnasierna jag vill gå på .-.

Karolinska - Naturvetenskap Sprint
Rytmus - vanlig estet / Singer&songwriter
Tullängsskolan - Natur&Teknik


Fast nee jag orkar inte göra det just nu.
Ska leka med lite bilder istället.
Ska bara hämta kameran... Som hänger på min dörr.
Neee jag orkar inte nu.
Fast jag behöver D:
Bilder kommer upp sen!

Hold on tight, throught this mess.♥

Kommentarer
Skriven av? :* ellen

jag tror du kommer in även om du av någon anledning sänker dig i något ämne... för du äger!

2010-10-18 @ 16:16:32
URL: http://purpleorchid.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0