28.10.2010

Åh, allting är så skönt just nu.
Har bara lite kvar att skriva, sen är det slut på allt pluggande på nästan tre veckor.
Underbart.
Och sen lördag blir det tjejkväll med skräck och flum.
Också underbart.
Åh jag är glad, allting flyter på.
Nästan allting iaf, mitt humör kanske jag ska klaga lite på ibland, men skitsamma, inte just nu.
I stort sett allting fungerar underbart, allting släpper från mina axlar.
Arbete efter arbete är klart.
Nu är det bara en inlämning i svenskan och tyskaglosor kvar, sen lov.
Lov på riktigt.
Mitt lov kommre bli bäst, så bäst.

Lö-sö: tjejkväll med Ellen F, Ellen G, Jane&Ebba.
On-lö: Tina, världens bästa Tina.
Jag längtar.

Kommentarer
Skriven av? :* ellen

Längtaaar :)

2010-10-28 @ 19:06:03
URL: http://purpleorchid.blogg.se/
Skriven av? :* Lina

Ska bli galet kul :)

Frågat än? :)

2010-10-28 @ 21:26:19
URL: http://myworldofthoughts.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0