27.10.2010

Orkar inte plugga, måste plugga.
Det är hemskt och jag är galet trött efter att inte varit hemma på 12 timmar drygt.
Ehehe jag är extremt fin i hår som är lockigt av regnet :C
Men nej, nu ska jag fan skriva klart den jävla engelskan, även ifall det tar hela natten.
Sen har vi tyskaglosor också...
Svenskan orkar jag seriöst inte rätta idag, så det får bli imorgon och typ ta med datorn till skolan och sitta och skriva där, igen.
Jag orkar inte plugga, lov är SÅ behövligt just nu.

Bjussar på en snukk bild.


Plugg:
Svenska:
- Novell (utkast)
- Novell (renskriven och rättad) (fr)
- Datorskrivna tankar om 1000 ggr starkare (fr)

No:
- Hemprov om eld&brand

Tyska:
- Stort grammatikprov - fått tillbaka - MVG 132/141 R
- Glosor (fr)

Engelska:
- Fantasyscen (to)

So:
- Hemprov ryska revolutionen och mellankrigstiden (fr v. 47)

Halloween i helgen, galet mysigt.
Filmkväll med mina tjejer.
Bus eller godis (kanske) bara för att.
Och skräck/psykofilmer.
Mysigt, mina brudar äger.
Jag älskar er! <3

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0