24.10.2010

Fantasier...
Ständiga fantasier.

Bjuder på en osminkad och allmänt knsig bild här!

Hemsk bild, men skitsamma.
Jag vill ha sidecut.
Och svart hår igen, men det orkar jag inte färga.

Plugg:
Svenska:
- Novell (utkast)
- Novell (renskriven och rättad)
- Datorskrivna tankar om 1000 ggr starkare

No:
- Hemprov om eld&brand

Tyska:
- Stort grammatikprov

Engelska:
- Fantasyscen

Nee trött på att plugga, satt igårkväll och skrev klart novellen...
Höll på hela dagen till typ lite efter ett inatt, så blev ganska sur när mamma kommer in till mig typ åtta och "Lina gå upp NU!" D:
Men ska skriva engelskan nu på datorn, så långt jag har kommit dvs.
Sen läsa typ om.. Bransvarnare.. Wtf?
Ahja, slänger säkert upp bild lite senare när jag fått för mig att fixa håret igen...

Puss!

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0