21.10.2010

SEG DAG!
Fast träffat sötot Zm, fett länge sen.
Galet mysigt, sitta och prata på deed i typ två timmar.
Gymnasiesnack och med Gudjun Gjegej...
Och jag har INGEN jäkla aning om vilken ordning jag ska ta mina skolor D:
Damp.
Men.. AAAAH JAG VET INTE!
Karro NVsprint
Rytmus estet/singer&songwriter
Tullängen NoT (välja inriktning i tvåan)
Jag vet inte.
Men usch, nej jag gillar inte det här.

Plugga var det ja...

Svenska:
- Novell (utkast)
- Novell (renskriven och rättad)

No:
- Hemprov om eld&brand

Tyska:
- Stort grammatikprov

Engelska:
- Fantasyscen

Men ja, klar med ALL so, galet skönt.
Fått tillbaka med betyg och allt sånt också.
Hemprov: mvg
Filmanalys: vg+/mvg
Nöjd? Ja förfan!

Men som sagt...
Plugga var det jaa...
Jag orkar inte, men måste.
Usch.
Jag fryser.
Tina kom hit med typ te och värme?


Kommentarer
Skriven av? :* Jane

Jag mår så dåligt när jag läser texten... :S

2010-10-21 @ 21:49:33
URL: http://gojane.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0