I'm not your enemy, or your hero. I'm just me.

Allt detta prat om fars dag tar verkligen på mig. Fyra år sen jag firade min pappa den här dagen, om det inte är fem, och 2 månader, 3 veckor och 4 dagar sen jag senast träffade människan. I mina ögon är han inte min far och har aldrig varit. I mina ögon existerar han inte längre, även fast han hemsöker mina drömmar fortfarande efter så lång tid.
"Man drömmer om saker hjärnan behöver bearbeta."
Är det därför jag drömt om honom i stort sett varje natt sen sen där kvällen, och i stort sett alltid samma sak?
Kanske det.

Läskigt, känns som att allting snurrar atm, samtidigt som huvudet vill sprängas och ögonen impoldera. Det är en jättebra kombination känner jag, när jag behöver läsa massa so som måste börja fastna i skallen. Blir troligen inte heller någon orkester imorgon för mig, även fast jag behöver och vill. "Men nej, skolan går före allt, du får stanna hemma och plugga!" Ibland tycker jag inte om dig mamma.

Nu ska jag fan ta och läsa den där hemska so:n innan jag somnar, sen masa mig upp till ännu en lång dag på praoen, som för övrigt är konsig och allmänt skum.

(Vill göra ny header, orkar inte.
Orkar inte blogga.
Orkar inte dator.
Vill bara sova, eller läsa.)
Btw, har läst som en tok den senaste veckan, måste vara nytt rekord för mig (nästan)... 3 böcker på 5 dagar, och då har inte direkt någon av böckerna varit så bra.
Nu blir det Den äldste (2:a i Eragonserien) som är påbörjad åter igen för... 5e gången? Eller nåt.

Förlåt om jag är inaktiv överallt, men jag orkar verkligen inte.
Det är för mycket som händer, samtidigt som det inte är någonting.
Inre konflikter och liknande tar upp för mycket tid och praoen tar upp all ork.
Men ne nu ska jag läsa, sen läsa lite eragon, sen sova.
Jag är så trött att jag tror jag dör. Eller nej, men nästan.

Godnatt vafan, sluta skriv nu Lina.
Jag sa sluta skriv, du ska sova.
...
Ah, godnatt.

[Att det finns någon som du, att du finns. <3]

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0