7 maj ~

Tråkig dag, men ändå ganska chill.
Skola... Typ musik och sjöld, annars inte göra nåt på lektionerna..
Sen hem, slappa i ett par timmar sen ner till kusinerna för min moster fyller år...
Ut och fota lite, tillbaka igen...
Sen är jag här.
Jag är på sånghumör, så har gått runt och sjungit hela dagen.
Ganska asum!

Och jag kommer troligenmvg i idrott den här terminen.
Hoppas på att få det i musik och slöjd också.

OCH GRATTIS TILL MIN SHUBLUBLUMUPPÄLSKLING SOM FYLLER IMORGON!!!
He-he-he-he-he 8D
Du är bara lite bäst. :*
Fan dig att du är typ 1 cm längre än mig, och fyller en månad+en dag innan mig >< xD
Men jag älskar dig iaf<3
Du får ha en asum dag vafan!

Och jag orkar inte tävla imorgon, men lika bra, för känner mi extremt tjock efter ikväll .-.
Sen på kvällen blire METALSVENSKAN med Max!
Bara lite asuuum kanske :D

[I'm just fine... Until I'm alone]

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0