5 maj ~

Jag orkar inte skriva, orkar inte vara aktiv någonstans.
Jag vill bort från verkligheten, för den sårar mig i stort sett bara.
Jag är trött på i stort sett allt.
Har ingen ork till någonting längre...
Iallafall när ingen kollar på mig.
När ingen frågar, får dom inte heller veta något.
Det ingen ser lider dom inte av.
Jag vet inte ens vad jag ska skriva.
Och nu har jag inget mer att skriva.
Ifall folk vill få tag på mig... Så finns jag på mobilen, även ifall jag inte orkar svara ibland.

Omg tagga imorgon! <3
Skola... Jaa inte direkt tagg till de men iaf...
Efter skolan blire tubalektion...
Sen fika med Molly och besställa Metaltown-biljetter!!!
Sen två timmars workshop+konsert me bandet.. Asum ffs!

Men nu ska jag typ dra och sova eller något...
Vill bara komma bort från allt en liten stund..
Vill åka tillbaka till Tina, eller åka till älsk..
För jag vill inte vara kvar här.
Allt rasar bara samman iaf efter inte lång tid alls.
Jag kan inte sova, jag kan inte koncentrera mig i skolan, jag får sämre betyg, dampar sönder på det och massa...
Jag ställer för höga krav på mig själv, jag vet det, men samtidigt kan jag inte sluta.
Jag måste prestera bra för att bli nöjd med mig själv.
Men jag blir samtidigt aldrig nöjd med mig själv...

Och vet ni???
Jag fyller snart.
15 förfan.
Sen dagen efter är sista dagen i skolan.
Ännu bättre!
Juni kommer bli bäst, och helgen i slutet av maj.

Kommentarer
Skriven av? :* Anonym

imrn blirre jag fakkin 15.



om hit bara <3



3veckor

2010-05-07 @ 21:59:54

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0