24 maj ~

FUUUUCK
Hade skrivit västa långa inlägget, så laggar datorn och allt försvinner...
Nu blev jag sur.

Jag är en guldfisk, nu är det bevisat.
Hade något jätteviktigt som jag skulle säga till Tina förut, sen så fort hon loggar in på msn, kommer jag då ihåg det? Neee självklart inte! Vem kunde tro något annat?!
Och tidigare idag gick jag runt och tänkte på vad jag skulle skriva i ett inlägg idag... Så nu... Kommer jag ihåg det? Nej.
GULDFISK

Hehehe jag och mami va duktiga och va ute och sprang tidigare... SKÖNT!
Klarar längre och längre, känner mig duktig.
Drar ut imorgon bitti igen, kanske får med mig Tekla, annars försöker jag klara hela varvet.
Taggad på att springa här?
Nejnej inte alls :D
Och jag är ledig imorgon, känns bara lite skööönt <3
Fast måste plugga massa iaf :(
På onsdag blire... Typ bas.. Hoppas jag, sen hem och.. Plugga? Kanske springa om det är väder också.
Torsdag blire skooolan, sen FUNKISAAARBETE!
Fredag blire typ... Skola tills lunch, drar innan syslöjden till stan för funkisjobb, sen hoppas man på att hinna träffa älsk<3 när han kommer ett litet tag, sen hämta Tina! sen nåt :D
Lördag blire öppen bana @ sprintDM med Tina troligen, sen YEEEAH <3
Yeah även på söndag, awesome vecka??? Nejnej inte alls! :D:D:D
Taggad??? NEEEJ VERKLIGEN INTE! :DDDD
Haha jag är trött, vilket kanske märks...
SÅ JAG SKA FÖRSÖKA FLYTTA MIG FRÅN MIN SOFFA TVÅ METER TILL SÄNGEN, ÖNSKA MIG LYCKA TILL????? :D
Lär behövas, mina ben sviker mig.
GODNATT ER MUPPFISKAR!

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0