23 maj ~

Jag gillar mitt nya rum.
Det är allt jag behöver säga he-he-he.
Bilder kommer EFTER att Tina har vart här...
Hon ska inte få veta hur det ser ut, det ska bli en överraskning :*
Och jag har lim över hela händerna, inte kul.
Tapetserat typ hela eftermiddagen...
Fast innan de va det upp på stan med Tekla&Maria...
Träffa Phille för första gången o0
Aningen läskigt ;o
Men blev bara typ.. "hej *kram* nu måste jag dra, hejdå" :C
FUNKISMÖTE @ stadsparken ffs!
Ganska najs, bara för att Johan är fail.
Men neee nu ska jag dra och sova... I MITT RUM
För första gången på en vecka, skönt!
Trött på att bli väckt av katterna klockan fem.. Eller tidigare :c

Om mindre än fem dagar är dom bästa här <3
Guh vad jag längtar <3
Kommer va så sjukt underbart <3
Tycker det kunde vara nu eller något.. Eller typ imorgon ;o
Saknar dom båda så sjukt mycket! :c

En sista påminnelse...
Jag gillar mitt rum.

BLUBB


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0