16 maj ~

Jag ska bara börja med att säga en sak...
JAG ÄR TRÖTT!
Sovit sista natten i mitt rum för ett tag nu då...
Fan det måste bli klart tills Tina kommer!
Gaash vad awesome det kommer bli!
Men det va läskigt att sova där inatt :(
Bara sängen som stod i rummet, det ekar somfan, dörren va typ lite öppen så det kändes som någon äckelgubbe stod och stirra på mig eller något :(
Och jag har inga rullgardiner heller, så vaknade värsta tidigt för att solen lyste in :(
Och jag somnade typ... Precis när jag skrev ett sms (aa) xD
Som ganska många andra gånger då.. o0 (a)
Och jag har ont i nacken efter i fredags, även fast det va en så sjukt ovärd spelning ;o
Och nu tycker ajg att idioten kan komma hem igen, så vi kan börja tapetsera.
För jag vill komma någonstans med rummet...

12 dagar till Tina kommer <3  och älsk <3
24 dagar tills jag blir 15 :D:D:D
25 till SKOLAVSLUTNING <3
24 till METALTOWN! <3

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0