14 maj ~

Snälla någon...
Spola fram tiden 14 dagar.
Till Yeah-festivalen...
När Tina och älsk kommer..<3

Mina tankar gör uppror.
Jag är för fast i det förflutna, för svag för att kunna släppa allt och bara låta det försvinna.
Varför får du alltid allt att rasa samman?
Hur lyckas du förstöra allt?
Hur lyckas du...
Du var en av de få som brukade få mig att må bra, men vad fan händer nu?
Jag hatar mig själv för den jag har blivit.
Men vem är det jag har blivit? Och vad?
Mitt huvud kryllar av frågor, som jag troligen aldrig kommer få svar på.
Helvetes jävla tankekaos.
Jag känner seriöst för att gå ut och sätta mig mitt ute i skogen och grina.
Tycka synd om mig själv utan anledning.
Jag har ett förhållandevis bra liv, till skillnad från en del andra.
Men det gör inte att jag måste må toppen.


Kaoskaoskaoskaoskaos

Jag skiter fullständigt i hur dåligt jag får dig att må, för du vet inte hur mycket du har förstört hos mig.
Kalla mig vad fan du vill, du vet att jag tar åt mig.
Men jag är trött på ditt gnäll.
Jag är trött på Dig.
Jag har slösat Så mycket energi på dig, att jag inte ens hade tid med mig själv, men nu är det slut med det.
Jag vill inte ha med dig att göra längre Johanna, du förstör för oss båda.
Bara lämna mig ifred.
Skriv inte till mig.
Kolla inte min bdb eller blogg.
Smsa mig inte, ta bort mitt nummer.
Du förstör för dig själv.

[Förlåt för allt jag hela tiden gör fel, att jag är som jag är...
Men det är ingenting som jag kan ändra på... Eller jag vet inte hur
..]


Kommentarer
Skriven av? :* Anonym

stå på dig baby.

hon är så fkn ja du vet vad vi säger ;)



och detär bara 8a dagar nu.

2010-05-20 @ 17:39:59
Skriven av? :* A

god kväll! har vädret varit bra hos dig idag? :)

2010-05-20 @ 18:05:39
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0