13 maj ~

Jag orkar inte plugga idag heller, men måste väl börja snart iallafall... o0
"Nu ska vi ränsa öronen med lite rock tycker jag allt! *sätter på 'jump - van halen'*" haha ja det ränsar ju öronen... Det är bra musik iallafall :) De enda som är bra med Leif jue...
Fast jag skulle nog inte alls ha samma musiksmak idag om det inte va för att han har spelat all musik under min uppväxt.. ;o Men jag gillar hoonm inte.

Haha, någonting varje veckan långt fram ;D <3
V 19 (resterande del):
fre: Drive Like Red's releaseparty!!
(to-: tävling, om jag orkar/vill/hinner)

V 20
:
må-on: Musikal "eposia"(wtf???)
ons: spela på vårruset

V 21:
fre:
Tina kommer <3 och Andreas <3
lö-sö: YEAH -10!

V 22:

to: Tekla 15! <3 (&David!)
: Tekla's fieeesta!

V 23:

: servera @ niornas avslutningsbal!
on: 15 FÖRFAN!! <3
to: SKOLAVSLUTNING AMG!!! <3

V 24:
ti-to:
natur&tekniklägersak @ tullängen med Frida&FeliciaLi!
fr-sö(tror jag): GÖTEBORG!!
fr-lör: METALTOWN!!!! <3

V 25:

sö: Mot Öland!

V 26:

må-lö: ROKK&TEXXT FFS!!!! <3

V 30:

O-ringen!

Och nu kommer bilder från Sabaton&Smashi into pieces!
SMASH INTO PIECES
  
TWISTED SISTER

SABATON<3
  
   
  

Puss <3

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0