11 maj ~

SABATON VA FUCKING AWESOME I LÖRDAGS!
[Bild kommer snart, jag lovar!]

Jag har inte tid för datorn längre.
Så sjukt mycket att göra i skolan... [skriver mest upp för att komma ihåg själv]
* 2 musikprov (ons+fre v 21)
* 1  so-inlämning (to v 21)
* kanske ett so-prov (datum okänt)
* 1 sv-inlämning (ons v 21)
* 1 sv-rättningsskit (datum okänt)
* troligen 1 tyska-prov (datum okänt)
* 1 matteprov (ons? v.22)
* nåt om energi på no.n (datum okänt)
* 2 engelska-inlämningar (tills imorgon)
* syslöjd (terminens slut)

Jag orkar inte plugga längre, och då blir det att jag inte får något gjort istället.
Men nu måste jag sätta mig och börja med engelskasaken, för den ska in imorgon och jag har inte ens börjat .-.
Eller jo, lite på den ena, men ändå...

Men musikal nästa vecka, fan vad awesome ♥
Hoppas på att det blir ännu bättre än förra året.
Blir att vara på folkan tre dagar, sen ledig iaf en dag..
Gaash asum!

Och min pojke är underbaraste som finns och jag älskar honom ♥
Och han kommer hit om 17 dagar.. Iiih *-* ♥

[Jag får liksom ingen ordning i mitt liv...
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra..
]

Kommentarer
Skriven av? :* Clara

Hinner du inte orientera :P ?

2010-05-12 @ 22:00:02
URL: http://clarajo.blogg,se
Skriven av? :* elleeeeeeeen

det där inlägget gjorde mig stressad! jag har nog inte heller tid för datorn... :o

2010-05-14 @ 12:10:04

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0