8 mars ~

Jag har inget intressant att skriva...
Dagen har vart allmänt.. vadå?
Jag vet inte.
I skolan frågade i stort sett alla om i lördags...
Typ "träffade du honom?", "vad gjorde ni?", "är ni tillsammans än?", "va han bra på att kyssas?" och massa liknande...
Drog hem efter lunchen, orkar inte träffa folk...
Får ont i huvudet av ingenting.
Och värken går inte bort, hur många tabletter jag än tar.
Jag hatar det.
En tanke som går genom huvudet är "slutar det göra ont ifall jag tömmer kroppen på lite blod kanske?"
Jag får upp bilder i huvudet som är två år gamla.
Dom taknarna återvänder.
Vet fan inte varför?
Vill inte ha med dom att göra!
Inte igen...
Jag vill att allt ska försvinna.
Vill inte ha dom tankarna!
Dom förstör mig bara ännu mer!
Jag blir snart galen...

Jag saknar mitt mysmongo.
Och bästa vän...
Tina kommer hit om 21 dagar...
Önskar att det var imorgon.
Jag behöver er två.
Så enormt mycket.
Hela tiden

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0