30 mars ~

Godmorgon kära vänner!
Vilken underbar dag det är ute, solen skiner och fåglarna kvittrar!
Okej nu ska jag ge mig, det där ser bara allmänt fail ut!
Men Tina kommer idag AMG♥♥♥♥♥
Haha vi ska på keeeent ;D
Och jag älskar Tina Samuelsson, hon är min allra bästa vän.
Finns ingen som känner mig lika bra som henne.
Finns ingen som jag delat lika mycket med.
Jag är inte hel när du inte är hos mig


Nu ska jag fixa en mysig frukost och sätta på NEW MOON!
Ja Jane du fick som du ville nu! :D
Haha men filmen är faktiskt bra...
Och Jacob Black OMNOMNOMNOM *-* ♥
Haha fast ingen är mer OMNOMNOM än mitt mysmongo (a) ♥

Nej men nu ska jag faktiskt dra och fixa nåt att äta...
Klockan är ju liksom...
Kvart i ett (a)

Älskar er, mina änglar ♥

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0