28 mars ~

Vad finns det att skriva, mer än att jag är fett pepp?
Kent på tisdag.
Tina kommer på tisdag.
Tina åker hem på onsdag (INTE pepp för det dock)
Kanske fotodag med Josefine onsdag eller torsdag!
Molly ska förhoppningsvis med till Begntstorp tordag/fredag till måndag!
Fett pepp hittils!
Och och och...
Om 73 dagar blir man 15!
Och och om 82 dagar äre METALTOWN<3
OCH JAG HAR FÅTT ETT KLART JA OMG<3
92 dagar till Rokk & text också.. TAGGA<3
Fast sen är inget mer planerat för sommaren .-.
Haha jag saknar massa folk...
Fick sms från Martin tidigare idag
"Tjoo ungjävel :) tagga rokk o texxt! saknar dig fan :( "
Jag är tydligen en ungjävel och ett emo.. iaf enligt martin och jens o0
Men båda är fan saknade!
Känns som evigheter sen jag träffa Martin o0
Även fast de va i somras bara ;o
Men jaa.. Ganska länge sen om man tänker efter (:
Och och och jag saknar massa folk.
Känns som om jag aldrig träffar någon längre .-.
Kanske för att jag inte har varken tid eller ork?
Inte vet jag..
Men vad jag vet är att jag inte är den samma som för typ två år sen.
Och jag kommer aldrig bli densamma.
Men jag är den jag är nu och det är ingen ide att försöka ändra på't.

Och jag vill ha sommar NU!
För jag vill till Göteborg och Öland.
Underbart!


Kommentarer
Skriven av? :* Jane

Härligt :D (Y)

2010-03-30 @ 10:20:05
URL: http://gojane.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0