26 mars ~

HEEEEEEEEEEELG äntligen<3<3<3 *-*
Och jag är sjukt trött, och har ont i ryggen efter att ha slängt runt med dagisungar som snorar på mitt linne .-.
Btw, mamma kom hem från sthlm igår medtröja från shock, fett snällt... säger vi ;D
Fuck, blir inge Romme och Borlänge i helgen :C
Jag som sett fram emot att få åka skidor igen, så NEEEEEE DE SKA REEEGNA ><
Så de blir väl att sitta hemma och ruttna bort eller något istället nu i helgen ><
Och TINA KOMMER PÅ MÅNDAG ELLER TISDAG OMG<3
VI SKA PÅ KEEEENT ;D
Jag vill ha mina pengar, och det nu.
Och tillåtelse att gå på Metaltown, för då när jag får pengarna kommer jag ha råd med biljett *-*
Och och och... Jag är glad, för jag ska få ta bort min tandställning o.o *-* (a)
Men aah...
Gick runt ensam på lunchen - idag igen..
Gick bort till båtyxvägen...
Fan vad mycket gamla minnen man fick tillbaka från när jag va liten.
Jag saknar att bo där jue :c
Haha sitter och kollar på nån random dokumentär om typ självmord...
Smått intressant faktiskt.
Va nån flicka som va 12 år som hade sömnproblem och gick på antidepp...
Sen började hon snacka om att skada sig själv och massa...
Typ FLASHBACK.. Nej men nästan.
Det slutade med att hon hängde sig själv med sina skosnören på skolans toalett xD
Nu ska jag fortsätta kolla på det och lukta på min tröja som fortfarande luktar aom Andreas<3
HAHAHA hittade precis en komentar från Ronja nu också xD
"E NI TSM ÄN?!?!
sa ju att ni typ skulle bli det på tåget blev ni det?? :P<3333"

Bild på Andreas som va komenterad x)

Puss hej, jag är bara lagom mkt gay! :*
~ Allt jag ville var att få lite ordning i mitt liv, men jag lyckades bara göra allt ännu rörigare än tidigare ~


Kommentarer
Skriven av? :* Anonym

Allt jag ville var att få lite ordning i mitt liv, men jag lyckades bara göra allt ännu rörigare än tidigare ~

? .__.

2010-03-26 @ 17:27:54
Skriven av? :* Johanna

Sluta ta beslut som skär i andra och bygg upp något helt nytt. Något underbart.

2010-03-26 @ 19:08:13
URL: http://kayochan.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0