21 mars ~

Okej, jag är inte emo över jackan från igår längre, utan mer lycklig..
För jag fick den idag.
Fett kär i den *-*
Och jag är trött...
Så ska väl sova snart i guess..
Eller något liknande...
Imorgon blire prao me Elise sen träffa David sen spela!
Fett chill att va me massa skitungar i en hel vecka (y)
Och på ondsag blire skippa bas och fixa töj te och me Molly (/polly/jocke) 8D
FETT SAKNAD MÄNNISKA! o-o
Och Romme på lördag med fam. Öström...
ASUM, UNDERBART <3<3
Fuuuuuck, Tina åker till London imorgon kom jag på ;o :C
Nu blir jag emo iaf D;
Kommer sakna människan even more än nu jue :C

Bortsett från det där känns allt helt fucked up och jag vet inte varför.
Men jag orkar inte skriva mer, inte här, inte nu.


De kommer la upp nån bild på min skinnjacka snart gissar jag..
När jag orkar lägga över bilderna från kameran 8D

Jag saknar Andreas så fucking mkt.
Och Tina D;
~ Inget utan mina änglar ~


Kommentarer
Skriven av? :* anonym, precis som du.

Men oj fan va illa, ska du gå och ta en överdos nu för stackars lilla andreas?

2010-03-22 @ 09:57:36
Skriven av? :* Andreas

0o vem är idioten ^ ? x_x

2010-03-22 @ 12:25:05
Skriven av? :* Anonym

Jag är idioten.

Go fuck yourself, Lina :*<3

2010-03-22 @ 12:56:59
Skriven av? :* Andreas

och har idioten något namn..? =_=

2010-03-22 @ 16:05:15
Skriven av? :* Liiina 8D

namnet på den anonyme är johanna stenberg, am i right?

2010-03-22 @ 18:22:23
URL: http://myworldofthoughts.blogg.se/
Skriven av? :* Ursäkta: johanna fucking stenberg. Nöjd?

Ohja, johanna stenberg var det. Och jag tänker inte börja bråka med någon annan. Hahaha fan va du skämde ut dig själv på msn förut. Du säger att jag söker tröst? Det är inte jag som gnäller över att man är ensam när man har varit singel i 2 månader, det är inte jag som sänker priset på människor för att dom älskar en och försöker behandla någon så bra som möjligt. Du har aldrig insett att det du har gjort mot mig är 10 gånger värre?! Och vet du? Denna gången var det fan du som förstörde allt, hade du inte blivit arg utan anledning så hade detta aldrig hänt! Men du kan ju inte inse att jag försökte göra dig glad och försökte så jävla hårt för att kunna hålla dig vid liv. Men det blev så här av en enda jävla anledning, att jag skrev på min blogg och bdb hur mycket jag älskade dig. Du har aldrig tänkt på att du kunde säga till innan du ber mig att försvinna helt ur ditt liv? Förstår inte hur jag kunde falla för dig om och om igen. Jag visste att detta skulle hända flera gånger, och du låter mig göra en dum småsak som bara är irriterande och sedan lämna mig helt och hållet. Och btw, det är helt omöjligt för mig att kunna se dig som en vän igen, för du vill ha vänner men klarar inte av att vara en själv. Du är ute ur mitt liv och tro inte att jag vill ha detta helvetet tillbaka!

2010-03-22 @ 23:00:37
Skriven av? :* men jag är jesus.

vafan johanna, lägg ner, annars kommer jag hem till dig, skickar mina lärljungar på dig och tvignar åsnan knulla dig hårt.

seriöst.

gerej

2010-03-28 @ 21:50:01

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0