2 mars ~

Om tre dagar åker jag till Göteborg.
Jag ska gå på Tokio Hotel.
Fan vad gay jag är, jag vet!
Hihihi jag åker iaf till göteborg.
Fan vad underbart.

Btw, TEKLA KOM TILL SKOLAN IDAG<3<3
Sheisse vad glad jag blev.

Och vi fick tillbaka tyskaproven idag...
MVG biatches!
1 poäng ifrån alla rätt...
Och det var ett slarvfel ><
Sur jag blir.

Hahahaha och vet ni?
Jag kanske ska med Gunilla Jander och några till i klassen till TYSKLAND<3
Men ett problem...
Det är med Gunilla Jander .-.
Haha men samtidigt är det tyskland<3

Du är för fin, underbar och bäst.
Att snart få träffa dig gör mig bara ännu mer glad.
Jag går runt som en awesomeface smiley hela dagarna, för jag kan inte tänka på någon annan än dig.

You're awesome
Beautiful
The best
The only thing that spins inside my head is you, you and you

NU SKA JAG SOVA!<3

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0