18 mars ~

Lite obetydlig dag som igår känns det som, bortsett från att jag mår lite bätttre idag.
Har bott i soffan idag och kollar fyra filmer..
Najs..
Njaa inte direkt.
Men vad ska man göra när man inte har ork till något annat?
Men jaa..
Kollade på:
* The notebook
Ganska bra, men väldigt gammaldags... Kan vara för att filmen utspelade sig mestadels på 60talet men ändå.
Den var ganska söt.

* The beach
Sett ett antal gånger tidigare, helt klart en av de bättre filmerna jag sett... (a)
* Tretton
Jag börjde nästan gråta av filmen... Kände igen mig så väl i det... Aldrig att jag ska få min mamma att gråta igen. ALDRIG. Det är bland det hemskaste man kan se som dotter. Aldrig igen.
* Pans labyrint
Också sett tidigare, därimot inte lika bra... Men sjukt kul att se på en "stor" bioduk med 10 smått överflummiga människor på lägret!

Känner mig duktig som har kollat 7 filmer på två dagar...
Jag hatar att vara sjuk .-.
Nu ska jag troligen kolla ännu en film och påminna mig själv om vilken nolifer jag är.

Puss :*

Världens underbaraste


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0