13 mars ~

Upp och ned.
Ut och in.
Ja och nej.


Dagen har vart allmänt seg.
Sov länge.
Kollat film.
Nördat spel på fb.
Smsat.
Gråtit.
Skrattat.
Myst med katter.
Laddat hem filmer.
Allt det där känns ganska obetydligt, och jag vet inte varför jag skriver det..
Ungefär lika obetydlig som jag är..
Men jaa...
Just nu ligger jag och myser ihop mig med täcken, kuddar och en stor cola..
Ska bli filmkväll ensam ikväll...
Vet dock inte vilken/vilka filmer jag ska se...
För jag har sett alla jag har .-.
Kanske blir typ sagan om ringen marathon eller nåt sånt...
Länge sen man såg dom filmerna :D

Och vet ni?
Jag saknar Andreas.
Så jävla mycket.
Känns inte som en vecka sen jag träffade dig...
En vecka sen jag fick krama dig...
Jag saknar dig...
Så det gör ont...


Kommentarer
Skriven av? :* Mysmongo

för mig betyder du allt, så om du är obetydlig så är jag minst lika obetydligt. Du är det finaste som finns, älskar dig <3

2010-03-14 @ 01:29:39

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0