12 mars ~

Svar till alla som undrade vad förra inlägget va om..
Jag vill inte att det ska vara som det är med idioten.
Jag vill inte se allt i en dimma som bara växer sig tätare och tätare.
Jag vill inte att NI ska bo så långt bort.
Jag vill inte ha dessa tankar...
Jag vill inte få upp bilderna i huvudet längre.

Fredagsmys med Tekla ikväll.
Fan vad länge sen de bara va vi två som va.
Saknar tiden i sexan faktiskt för det o.o
Haha fan det enda jag saknar med att gå på den ruttna skolan.

Jag tycker att tiden kan gå lite fortare nu.
Jag orkar inte vänta på att tiden ska gå, tycker att den kan vara som en klocka...
När man inte orkar vänta drar man bara fram tiden lite.

Tina Samuelsson
Andreas Engström
Världens finaste änglar

Kommentarer
Skriven av? :* Mysmongo

du glömde lägga till ditt namn vid ''världens finaste änglar'' ;o <3

2010-03-13 @ 15:08:17
Skriven av? :* Anonym

änglar?

2010-03-14 @ 22:08:46
Skriven av? :* Lina 8D

Till anonym:

Ja, änglar.

De finaste.

De bästa.

2010-03-14 @ 22:37:06
URL: http://myworldofthoughts.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0