Kaoskaoskaos - le, då är allt bra

Sovit asdåligt hela natten...
La mig vid 11, somnade vid 4, vakna 5 igen och somna om, blev väckt vid 9...
Känns som om jag har sovit mycket alltså...
Låg och stirrade in i väggen i flera timmar...
Med gråten i halsen. Vad skönt.
Packat typ hela dagen också..
Tråkigt D:

Förlåt...
Det va inte meningen.
Jag älskar dig, mest av allt.
Jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade dig...
Jag älskar dig.
Jag hatar mig själv för den jag är, du förtjänar någon bättre.
Förlåt åter igen...
Jag är inte värd dig..

<3

Kommentarer
Skriven av? :* Andreas

Lina, det gör inget, tänk inte mer på det.. du förlorar inte mig så lätt.. <3<3

Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra <3

2010-06-26 @ 19:33:14
Skriven av? :* Tina

( åh, jag älskar dig )



-vi är kaos, förevigt föralltid, och vet du? jag älskar dig mer och mer. åhå-



{<hjärtslag3}

2010-06-30 @ 21:12:31
URL: http://anothermemory.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0