21 Juni 2010

Jag har ont i nacken D:
Gått runt med Ebba på stan ett tag idag, bara lite awesome :D
Känns fan tomt utan att träffa alla varje dag i skolan längre...
Du får ha det awesome i LA nu söto! <3 dödar dig ifall du inte träffar mig när du kommer hem.
Well...
Känns som om hela mitt lov är planerat redan .-.
This week (25)
ti - kanske fota med Jossan, börja småpacka
on - ?
to - JENS
fr - midsommar.. VETEFAN D:
lö - PACKA!
sö - MOT KALMAR OCH ÖLAND... Träffa Leo och va allmänt skum hela kvällen tills alla andra kommer dit :)
v.26
må-lö - Mörbylånga <3<3<3
sö - hem från öland </3
v. 27
fr-sö - tävling eskilstuna MED TINA <3
v. 28
Älsk kanske kommer hit <3
v. 29
Drar till Tina någon gång
v. 30
Drar till Örebro med Tina.. O-ringen hela veckan
v. 31
Fjällen med Tina hela veckan med tävlingar, fotografering, badning och stuff :D

Sen inget mer planerat :o

Men iaf... Metaltown va så sjukt underbart <3
Haha Molly dampade bara lite på mig men skit samma (a)

Har jag sagt hur mycket jag älskar dig?

Kommentarer
Skriven av? :* Andreas

översöta människa o: flytta hittt jag saknar dig..

Älskar dig så sjukt mycket <3<3

2010-06-22 @ 16:13:12

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0