5 Juli 2010

Jag är extremt dålig på att uppdatera känner jag...
Men skitsamma.
Lägret va så jävla underbart så det finns inte!
Längtar tillbaka så jag nästan spricker...
Men ahja...
Planer för resten av sommarlovet (hittills planerat)

Imrn: först stan med Jane, sen bio (Eclipse) med henne och Max!
Ons: ingen aning
To: ingen aning (packa)
Fr: packa eller något, sen till Eskilstuna för tävling!
Lö: eskilstuna weekend med mami och TINA <3<3<3
Sö: samma som lördag

V 28
Inget planerat...
Stugan en del av veckan blir det iaf...
Hoppas på att jag får med mig någon!
Annars kommer jag typ dö av uttråkning...

V 29
Må: Fira Leif som blir gammal
Ti: ÅKER TILL TINA AMG <3<3<3
Ti-nångång: Tina <3

V 30
O-ringen hela veckan

V 31
Fjällen med bästa! <3<3

Sen typ efter det börjar skolan .-.
Sen TYP EN FESTIVAL! <3

Jag taggar mitt sommarlov med världensbästa! <3

Kommentarer
Skriven av? :* Jens

vilken festival?^^

2010-07-07 @ 19:56:22
Skriven av? :* Lina

den heter typ en festival :D

asnajs! va där förra året :)

kolla mer på typenfestival.se :D

2010-07-07 @ 21:20:17
URL: http://myworldofthoughts.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0