22 Juli 2010

Okej, borde kanske skriva lite...
Även fast jag varken har tid eller ork.
Är hos Tina och har varit här ett par dagar, sen i tisdags mer korrekt.
Kan säga att jag mår lite bättre, bara av att vara här...
Dock har en del småsaker gjort allt bara ännu mer förjävligt.
Men aja, tre veckor med världens bästa, finns ingen annan medicin för mig.
Fast det gör det, men jag blir dödad av en hel del då.
[Ryck ut mitt hjärta, det har ändå ingen plats i mitt bröst.
Jag har ingen nytta för det längre.
Det gör bara ont, det orsakar bara smärta.
Ryck ut det så jag slipper känna någonting...
Ryck ut det så jag slutar andas.
Ryck ut det och ta mig ifrån det här,
för jag känner ingenting annat än konstant smärta.
Hela tiden sitter någon jävel och hugger en kniv in i hjärtat på mig.
Hindrar mig från att le ett fulländat leende,
utan att ögonen pulserar av ansträngning för att hålla tårarna tillbaka.]
Fan ta allt.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0