19 Juli 2010

Nu är det dagliga inlägg på facebook om folk som hittat någon...
Men själv sabba jag allt, helt själv.
Jävla idiot jag är.
Allt känns helt jävla meningslöst atm.
Vill bara sjunka under jorden, försvinna.
Försvinna bort...
Men ja, jag försvinner imorgon, till världens bästa.
Där tills fredag eller lördag, sen hemma i en vecka med henne, blir även lite tältning troligen.
Kanske åker till pappa och hämtar saker... Kanske.
Sen upp till fjällen i en vecka, asum.
Tre veckor med världens bästa...
Den bästa medicinen som finns, och jag behöver den verkligen just nu.

[Mina ärr på handleden kliar... Snart vet jag inte vad jag ska ta mig till... Snart river jag upp dom igen...]

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0