Tierd.

Nu är jag sjukt trött!
Har redigerat Julias blogg i typ en timme (:
http://LiLLJMUSiC.blogg.se/
:D
Sa att jag skulle plugga...
Men det orkar jag inte nu xD
Såå det blir väl att göra det imorgon, eller nåt sånt.
Hoppas på att Tekla kommer till skolan imorgon också, miss her :c

För övrigt är jag så jävla trött på kärleken!
Liksom...
Det är det som gör en som lyckligast...
Samtidigt som det är den som sårar en allra mest.
Jag är så trött på att bli sårad av kärleken!
Vågar jag tro på kärleken igen?
Och riskera att mitt psyke drar helt åt helvetet när allt brister?
Jag vet inte om jag vågar det...
Är så rädd för dom tankarna...
Vill inte ha dom cirkla i mitt huvud...
Vill inte att dom ska komma tillbaka...
Vill inte...
Vill inte.
VILL INTE!


We don't belong.
We don't belong.
Belong, to anyone.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0