Stress.

Det blir för mycket...
Jag kommer inte orka med allt i veckan mycket länge till.
Skolan ställer så jävla höga krav.
Är säker på att jag kommer sänka mig i flera ämnen tills i sommar.
Så jävla trött så att inte kunna sova för att jag är stressad över skolan.
Det blir för mycket!
Jag kommer snart ramla ihop, av att jag inte har någon ork.
Mitt huvud rymmer snart inte mer information, och kan komma ut med ännu mindre.
Seriöst, det blir FÖR MYCKET!

Helvete...
Varför?
När ska du sluta vara falsk?
En sådann player...
Du sa att du gillade mig...
Det var bara skitsnack, eller hur?
Lögnare.
Fan!
Helvete!
Nej...
Inte du...
Inte igen...
Helvete </3



Pusshej, jag älskar Tina.
Vi ska på Kent om 71 dagar!
Jag längar.
Det kommer bli underbart.
Hon är undebar, och helt perfekt.

Föralltid vi två...
Hand i hand...
Går vi genom livet...
Och genom döden...
Sedan ses vi i Nagiala...
Och fortsätter vandringen där.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0