Saknad.

Kommer jag någonsin att känna samma som då?
Kommer jag känna samma för dig nästa gång jag träffar dig..?
Kommer du göra samma sak mot mig som då ifall det händer?
Frågor utan svar.
Påståenden utan argument.
Tankar utan ordning.
Vart har du tagit vägen?
Vad håller du på med?
Vill du inte ha någon kontakt alls med mig..?
Säg det då.
För jag säger bara att jag saknar dig.
Och förlåt för att jag är som jag är.

Jag har beslutat mig om att börja träna!
Jag ska bli nöjd med mig själv innan sommaren!
Tummen upp på det!


Jag 
 
Älskar

Dig

-v-


Bästa vän, vad vore jag utan dig?
Du är underbar, helt perfekt.

Jag saknar dig!

Kommentarer
Skriven av? :* mård.

jag älskar dig.

du är den perfekta.

och jag ska också börja träna, mest för jag har skuldkänslor över att jag käkar pizza och sånt hela tiden.

stort stort hjerta.



72!

2010-01-17 @ 17:29:28
URL: http://tinasamuelsson.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0