Längtan.

Jag känner en längtan efter någonting, men jag är inte säker på vad.
Jag känner mig hela tiden lycklig, men som om någonting saknas.
Jag kan inte sätta ord på vad det är, men jag vet att det är någonting.

För övrigt saknar jag sommaren något enormt.
Och lägret...
Det var bland det bästa som jag någonsin gjort
Nästa sommar... Då jävlar!
Och jag saknar Martin..
Han har inte snackat med mig sen mitt emo-ryck..
Det känns lite ensamt utan honom måste jag erkänna...

Känns som om skolan tar upp så mycket av min tid så jag inte hinner med något annat än att plugga..
Musiken är det som får mig att orka med att hålla på som jag gör.
Om jag inte skulle haft så mycket musik som jag har...
Så skulle jag seriöst inte orka.




Jag saknar er...
Hela tiden.
Ni gav mig den bästa veckan på hela sommarlovet.
Ni gav mig lycka.


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0