Glädje.

Jag är så taggad för lägret, att det är ungefär allt jag har tänkt på idag.
Känner mig överdrivet glad, vilken många kan märka på mig.
Känns som en bra dag idag, första bra på länge.
Men den hade blivit bättre ifall Molly hade varit med och repat.
Sjukling, krya<3
Men iaf...
Vart överdrivet social med roligt folk i skolan, inte kännt press av skolan eller något.
Underbar känsla, och hoppas på att få hålla kvar den iaf ett par dagar.
Jag är så sjukt taggad för i sommar.
Liksom...
Rokk & texxt
Kanske Metaltown
Mycket Tina
Yeah-festivalen
Vänner
Musik
UNDERBART!<3

Always look on the bright side of life!

Kommentarer
Skriven av? :* Anonym

Hittat en som troligtvis kan hänga med på metaltown, eftersom vi måste åka med en vuxen.

min kusin Diana.

kan kika me dhenne, det var mammas idé :)

2010-01-21 @ 19:38:58

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0