Förvirrning.

Hur kan så många tankar snurra i ens huvud på en och samma gång?
Hur kan så många olika känslor snurra runt?
Jag förstår mig inte på livet för tillfället.
Dagen har bestått av film-tittande.
Filmerna jag såg påminnde mig bara mer och mer om det jag saknar...
Det jag behöver...
Kärlek.
Någon att älska...
Helvete.
Jag vill inte.
Jag vill.
Vad händer med livet...

Skitsamma...
Vi säger att allt löser sig...
Någon gång.





When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when it's dark.

Kommentarer
Skriven av? :* Anonym

ily.



och jag känner samma sak som du, men vi klarar allt.

och det kommer bli bra, för vi har varandra.

jag älskar dig - hjerta-

2010-01-17 @ 14:09:12

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0