Aj.

Usch, jag har ont i istortsett hela kroppen, och ingen aning om varför.
Och jag fryser som ett as eftersom dom jävla statsbussarna är segare än någonsin!
Jag orkade inte skriva något igår, för jag var för trött.
Jag är trött nu med, och ska snart sätta på ännu en Harry Potter och äta b&j!
Hihihihi jag vet att du är avis nu Tina ;D <3
Haha, jag saknar dig bög.
Lalala jag ska praoa om några veckor...
Men vart fan då??? o.o

Jag saknar dig, bästa vän<3





We can’t cry the pain away
We can’t find a need to stay
I slowly realized there’s nothing on our side


Kommentarer
Skriven av? :* Anonym

praoa hos mig baby.



saknar dig och ge mig glassen!

2010-01-23 @ 19:59:08

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0