450 fucking dagar.

Du har bara skickat mig några enstaka sms under 450 dagar.
Det är över ett år...
Hur kan du vara så kall hela tiden?
Hur kan du tro något annat än att jag är rädd för dig?
Alla dessa frågor snurrar runt i mitt huvud.
Jag kan inte svara på dem själv, men kan du besvara dom åt mig?
Eller kommer du bara att slå bort dom med anklagelser mot min släkt?
Jag hatar dig.
Jag saknar dig.
Jag vet inte vad jag ska göra för att få dig att inse att det är du som förstört mig.
Jag kan inte leva utan dig inblandad i mitt liv, men jag klarar inte heller av att ha dig i mitt liv.
Du kan reparera, men förstöra 3 gånger så mycket...
Men klarar jag av att låta dig reparera den del som bara du kan reparera, för att du ska få förstöra tre gånger så mycket av det andra i mitt psyke som inte trycker ner mig?
Klarar jag av det ännu en gång?
Kommer du svika mitt förtroende igen?
Kan jag lita på dig?
Är det bara lögner som du försöker lura i mig, eller finns det en gnutta sanning i allt du sagt?
Vad vill du att jag ska göra?
Du kommer ju ändå aldrig förstå.





Dave Lepard

28/5-1980
      -
13/1-2006

Rest in peace
Mister Sleaze

Die young as a human,
live forever like a hero.

4 år utan dig, inget är sig likt.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0